Gäst Spirtual Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Skrivet 17 Februari 2005 Forumet som heter "Intressen" är f*n helt sönderbombat med yu-gi-oh trådar! Kan det inte vara EN tråd för allt som handlar om yu-gi-oh istället för en massa trådar som t.ex. vem har det bästa kortet?, fulaste kortet?, gillar ni yu-gi-oh?..ja o.s.v Det har blivit för mycket av yu-gi-oh helt enkelt Man vågar snart inte kolla i det forumet längre för att man vet redan vad som väntar...... Citera
Mezox Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) Forumet som heter "Intressen" är f*n helt sönderbombat med yu-gi-oh trådar! Kan det inte vara EN tråd för allt som handlar om yu-gi-oh istället för en massa trådar som t.ex. vem har det bästa kortet?, fulaste kortet?, gillar ni yu-gi-oh?..ja o.s.v Det har blivit för mycket av yu-gi-oh helt enkelt Man vågar snart inte kolla i det forumet längre för att man vet redan vad som väntar...... Det skulle vara bättre med ett underforum till Yu-Gi-Oh Redigerat 24 Februari 2005 av Mario Bros. Citera
Autobahn Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Skrivet 18 Februari 2005 Skulle vara mycket bättre. Inte för jag är så mkt aktiv i "Intressen" men de skulle vara mycket bättre Citera
Toxic! Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Där håller jag med er mycket men jag kollade nyss i intresse forumet och såg många trådar om yo-gi-oh eller vad det nu heter plz admin gör ett Yu-gi-oh forum Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Skrivet 26 Februari 2005 f*n ska säga till Admin <_< Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Skrivet 26 Februari 2005 Håller till 100% med Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.