Hoppa till innehåll

Runescape


adamxxx
 Dela

Rekommendera inlägg

Det går inte att fuska på runescape.

 

Tänk om du skulle göra ett online spel där man får betala för vissa grejor.

 

skulle du lägga in ett fusk!?!?!?!?

 

 

det går att fuska på runescape om du laddar ner en bot/auto tillexempel autowoodutter banker i falador då kan det hugga yew o när du har cirka 10 yew går det bank och kommer tillbacka jag vet för skälv har jag det och har tästat tro om ni vill eller inte det finns också massor med powerminer /auto miner kolla på google och ladda ner bli bra wc och mining.

 

 

 

mvh//pro on rs

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ett fusk på runescape .Men jag kan inte få pp konsollen där man skriver in fusken.Kan någon hjälpa mig? :medieval:

det finns inga fusk om det e något program som du har laddat ner så e det en keylogger som ser vad du skriver m.m om jag vore du skulle jag ta bort programmen och spela det lagligt p.s det finns inga fusk dom heter macros och e jättedåliga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att det finns fusk som tex: Wave: blabla så blir det format som en våg osv. men däremot finns det ett program som jag testade en gång. Det typ står att dom gör så att man teleporterar hur mycket som helst utan runor. Men.. direkt när jag laddade ner programmet märkte jag att jag själv inte kunde styra musen O.o Sen tittade jag på när musen logga in på msn och gick in på mina filer <_< Jag stängde av datan och installerade om datan <_< Men jag kommer inte ihåg vad det hette. Och dom som säljer Rs gubbar kanske undrar hur dom gör. Jo först gör dom såna där Recovery Questions. Så fyller dom i allt där. Sen säger dom till någon tex. på Habbo att dom säljer en i lvl.80 och så ger dom en lösenordet. Sen om man lurar dom. Så kan dom bara byta till något annat lösenord med Recovery Questions. Jag lurade en så. Jag sa till honom hur kan du vara säker på att jag inte byter lösenord på din gubbe. Han ba. assu jag kan byta tillbaka då. :lol: Men jag gav honom iaf. en kinasoffa gratis :P Det är ju dom där töntarna som vill vara rika som vi andra är. Dom känner sig rent av mobbade. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Det finns inga fusk till RS (såna som är programmerade med mening). Det står på deras hemsida (nånstans).

2. "Wave" -fusken är inga fusk.

3. Hacking är en annan sak. Det är en form av fusk, men det är inte menat att användas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går inte att fuska på runescape.

 

Tänk om du skulle göra ett online spel där man får betala för vissa grejor.

 

skulle du lägga in ett fusk!?!?!?!?

Joo att afk Botta e ett alternativ till fusk. :D

 

Regards,

KorreX

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddar man ner saker till Runescape(Botar/Macros m.m) så finns det väldigt stor chans att det finns virus. Jag kollade på en sida där man laddade ner sånt och det var en som hade gjort det. Han skrev att hans dator hade hittat 2 trojaner(virus som tar över datorn) när han sökte med sitt virusprogram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...