Manga Master Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Vet inte om detta kallas för riktig debatt men jag tror det, annars så kan ni låsa och ta bort bara.. Ju mer tiden går och ju fler medlemmar som kommer desto lägre "kvalitet" blir det på forumet. Känns som om det blir barnsligare.. Är det någon som tycker att jag har rätt eller som har en egen åsikt om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jag hollet helt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jaa håller helt med om det. Jag tror att det är många barn som spelar och behöver hjälp och vänder sig då oftast till Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) Fuska har varit alldeles för oseriöst så länge jag varit medlem, alltså, så vitt jag har kunnat se. Det beror nog inte på småbarnen, utan oskärpan hos moderatorerna. Redigerat 20 Februari 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Kan hålla me dig där Mellanmjölk...men det har även kommit en hel del små barn te forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Om vi skulle haft "riktiga" moderatorer, skulle det bannas minst en användare i veckan, och varningar skulle ges ut dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Om vi skulle haft "riktiga" moderatorer, skulle det bannas minst en användare i veckan, och varningar skulle ges ut dagligen. Eller flera kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Menar du flera banningar/varningar eller moderatorer ? Flera moderator skulle inte gå, tillslut är oseriösa person moddar. Den finns det redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 men egentligen, orka whajna..Ni är ju här av fri vilja och ingen tvingar er att stanna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har inte whajnat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Mellanmjölk du kommer nog inte bli mod om du visar så mkt att du vill det hela tin.... så vi säger då att alla med högre medlemsnummer än 50 är barnsliga småbarn? =) hehaheae dennna gång är jag itne barnsligt småbarn >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag skulle ändå inte bli mod, för jag har varningar.. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.