# 21 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Man kan inte alls bara få Fuskavip av mobil man kan få av en vän !.Ja 0013 kom fören Nessen så desooo ! Men då måste ju kompisen använda, just det, en mobil. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 En moderator ska vara en seriös, mogen och aktiv person. Inte en flottig CS-bög som använder sig av 1337 språk och överutnyttjar sin makt. Jag är fast besluten om att jag skulle bli en bra moderator, en sträng sådan. Annars föreslår jag NesseN, KazeN^, Tûlgahr som moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 1. Jag har inte Fuska VIP. 2. Jag är inte vän med NesseN IRL. har jag sagt att du har fuska vip? menade bara att båda de föreslagna har fuska vip. jahaaa. ja då måste jag sett i syne på nessens presentation. två gånger till och med. Presentation Vänner: Silver Star, Tûlgahr, Sandra, KazeN^, Spat, Skywalker, Draghon, Mellanmjölk och # 21. http://forum.fuska.se/index.php?showuser=2101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 1. Jag har inte Fuska VIP.2. Jag är inte vän med NesseN IRL. har jag sagt att du har fuska vip? menade bara att båda de föreslagna har fuska vip. jahaaa. ja då måste jag sett i syne på nessens presentation. två gånger till och med. PresentationVänner: Silver Star, Tûlgahr, Sandra, KazeN^, Spat, Skywalker, Draghon, Mellanmjölk och # 21. http://forum.fuska.se/index.php?showuser=2101 <{POST_SNAPBACK}> Vänner på Fuska.se! Det är en j***a skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Man kan inte alls bara få Fuskavip av mobil man kan få av en vän !.Ja 0013 kom fören Nessen så desooo ! Volvotobben: han skrev att man kunde få med mobilen och av en kompis han ssa int nått om att man inte kunde få så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det var väl kanske det jag menade. ta det lungt! du behöver bara säga att det inte har något att göra med att du är vän med honom PÅ FUSKA.SE och att du vill ha honom som mod. att det beror helt på att han skriver vettiga inlägg och är bra på att anmäla inlägg och är aktiv i många olika forum. jag ber om ursäkt om du missuppfattade men jag bara undrade om det hade med varann att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag tror knappast att # 21 föredrar NesseN för att det är hans vän. NesseN är en gullig och duktig pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 om jag fick föreslå nån så borde det vara Ozoon -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Och alla sitter och debatterar om hur bra NesseN skulle vara som mod m.m. utan att säga något till honom om detta samtal :P jag tycker det finns många oseriösa här, men det finns också en del seriösa som man borde ta vara på =) Redigerat 26 Februari 2005 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag finns! :P.. Nico, har du något emot mig eller? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 inget alls. det var bara det att när jag i hastigheten kollade igenom era profiler la jag märke till att båda hade vip osv. så då undrade jag om det hade något med saken att göra. det var inte menat som att ni inte platsade som mods, för det vet jag ärligt talat i princip ingenting om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men #21 har ju inte fuskaVIP ? Nu tycker jag vi går tillbaka till ämnet vad nu det handlade om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.