Jhonen Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag skiter väl i åldern så länge personen i fråga är vettig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Äh, ni är alla noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Äh, ni är alla noobs. ehhh?Det kan du väll ändå inte påstå? Finns ju många som inte är det ;) Själv så skiter jag i fuskamynt. Det är bara som en sorts hmmm... "underhållning"? Jag är nöjd som jag är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jodå jelly kan påstå vadsomhelst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) [EDIT] Redigerat 30 Mars 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Hoppas att ni vet att hälften av alla som har skrivit i den här tråden är såna som har förstört det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Äh, ni är alla noobs. Nybörjare och var glada för det! Vet du och alla andra vad n00b betyder!? Det är ett fult ord för nybörjare, det betyder ungefär "j*vla nybörjar jävel!" Eller fulare... Många tror att n00b betyder nybörjare, men det är fel för n00b är ett fult ord! Moderatorerna borde vara hårdare mot dem som kallar någon n00b! Det borde införas en regel om att man INTE får kalla NÅGON n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Så fult kan det inte var för här har admin använt ordet n00b för att visa de olika namneffekterna. Jag vet, men admin tror väl också att det betyder nybörjare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 n00b är en en test person för fuska.se n00b, noob betyder oftast newb som är förkortning av newbie som betyder nybörjare. Noob kan också betyder Stupid/annoying player i vissa online spel. För att vara ärlig är typ alla som skrivit i denna tråd förutom Raistlin n00bs jämfört me mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 n00b har jag aldrig sett här... :S Aja, tebax te ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ärligt talat asså! :P N00b betyder "j*vla nybörjar jävel" dream on. Ni börjar hitta på så mycket nu för tiden? Om alla orkade titta igen HALVA detta ämnet så hittar ni för det mesta massor av spam. Jag fattar inte att så många av er har så många varningar? Vad bryter ni emot egentligen. Har varit med i ca 1-2 år och har aldrig fått en enda varning på NÅT forum som jag varit med om! Skärp er ni som spammar och till alla mods, tveka inte att dela ut varningar ^^ (joke) Ett tips till alla! Läs alla viktiga meddelanden OCH regler! Detta kommer göra det bättre för ER och för OSS! Tack för mig//MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 håller med manga master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.