Gäst Adema Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 vilken medelålder tror ni det är på det här forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 12-13 kasnke nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria :rolleyes: det är det inge fel på väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria Typ som att gömma liket om man mördat någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 bortsätt från att det inte är olagligt och inte på riktigt och bara på skoj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 måste skaffa 5000 till, men det får jag nog på en månad eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria låter ju smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Köpt bort en varning genom tiderna. Sen mina andra varningar har jag goda protester mot varför dom skulle försvinna. Vem tänder på en rosa tv-spelsfigur ? (Internt skämt mellan mig och den som gav mig varningen för sexuelltstötande, vem det nu var, Jellyfish? :huh:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 men han slutade ju som moderator för ett bra tag sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hur många moderators är de? De kanske skulle behöva fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Min bror danne "Boshi" på forumet skulle vilja bli mod, men han är precis som er... han suger... erkänn att min varning är löjlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.