Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nu när jag har påsklov så kommer det enkelt att bli upp mot 6 timmar tv-spel om dagen, och väldigt lite dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Ja nu är det snarr påsklov som mellanmjölk sa,då kommer jag spela mera och då kommer jag skriva i fuska.se forumet jättemycket runt 20 inlägg per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nu de 3 senaste dagarna har det blivit 11 timmar tv spelande(*HOST*Resident Evil 4*HOST*).. Kunde blivit mer om jag inte hade varit upptagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nu de 3 senaste dagarna har det blivit 11 timmar tv spelande(*HOST*Resident Evil 4*HOST*).. Kunde blivit mer om jag inte hade varit upptagen.. :P lika som det var förr när jag spelade pokemon och jag hade fått ett nytt pokemon spel spelade jag hela dagen förutom på natten då men det var 2 år sedan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nu har ju snön börjat smälta också. Så då kanske jag kan hålla en måttlig mängd tv-spel och åka skateboard en bunte av tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 spelberoende kan jag säga direkt att jag e specielt på vintern men datorn står typ bara och dammar för gamecube är as grymt kan inte hjälpa att jag spelar ca.7 timmar om dan och datorn 2 timmar om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 TV-spel:0 minuter om dan Dator:2 och en halv timme om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Palla att spela, har inte spelat TV spel på länge... kanske lite zelda och resident evil då och då... och internet men inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Spelar dator/tv kanske någon timma i månaden. Internet blir väl någon timma då och då. Finns så mycket annat roligt att hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 spela ishockey tex.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 spela ishockey tex.... Ja, kanske det. Men tillbringa tid med vänner och så är väldigt mycket roligare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 men mina vänner spelar hockeu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.