Dark Elite Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Klart man ska få ha MP3 spelare i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Varför ska man det? Några skäl? Och du, kom inte med det gamla hederliga " Jag jobbar bättre om jag får ha musik på. " Den är bara så usel! Och nej, jag tycker inte man ska ha det pga. att många som går i skolan jobbar _MYCKET_ sämre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vi får inte ha med oss nå'nting i skolan eftersom att om vi förlorar nå't så kommer föräldrarna och klagar på lärarna, och det är lärarna rädda för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Och vad beror det på att ni blir av med saker? Mycket skumt skäl tycker jag men okej. Förövrigt kan nämnas att många personer (inte alla) arbetar bättre med musik, det vet väl inte du nåt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Mp3 är bra lätt att ta med sig. Jag kör med mp3.. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vi får inte ha nu i 6an, men i 7an tror jag ;).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 vi får inte ha mp3 eller cd-spelare men vi brukar ha det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Ju mer förbjudet något är desto fler bryter mot det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 vet många bryter mot den egeln på vår skola men som min kompis sa "Regler är till för att brytas"(om det inte gäller fuska så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Vi får ha Cd spelare o mp3 i vår skola , jag har en bra anledning till att ha det i vår klass:Vår lärare ska alltid sitta och lyssna på sin j**** opera o fiol musik eller vad det heter så då kan det vara skönt att ha vanlig musik iaf..inte bästa anledningen men sådär bra iaf. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vi får ha mp3 och cd-spelare i våran skola. Ungefär hela klassen har det på t.ex bilden, matten och läsning på svenskan. När man inte ska behöva prata får vi ha det, även på prov. Det är lite dåligt, eftersom du kan spela in hela din historieläxa på 20 sidor på en Mp3-spelare, och sedan sitta och lyssna på den. Men detta förstår inte lärarna, vissa arbetar bättre med musik, därför ska man få ha det. Ungefär samma på skolan jag går i... Problemet är att alla håller på springa runt och låna ut dem till varandra hela lektionerna. Ibland betalar dem för att få låna andras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vi får ha mp3 och cd-spelare i våran skola. Ungefär hela klassen har det på t.ex bilden, matten och läsning på svenskan. När man inte ska behöva prata får vi ha det, även på prov. Det är lite dåligt, eftersom du kan spela in hela din historieläxa på 20 sidor på en Mp3-spelare, och sedan sitta och lyssna på den. Men detta förstår inte lärarna, vissa arbetar bättre med musik, därför ska man få ha det. Men ingen i våran skola skulle (vara tillräcligt smart för att) lägga in ett historieprov i sin... :visslar: Men det finns ju dem i klassen som fått sina konfiskerade på vissa lektioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.