Hoppa till innehåll

Mp3

Gäst Tibia boy

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför ska man det? Några skäl?

Och du, kom inte med det gamla hederliga " Jag jobbar bättre om jag får ha musik på. " Den är bara så usel!

Och nej, jag tycker inte man ska ha det pga. att många som går i skolan jobbar _MYCKET_ sämre då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får ha Cd spelare o mp3 i vår skola , jag har en bra anledning till att ha det i vår klass:Vår lärare ska alltid sitta och lyssna på sin j**** opera o fiol musik eller vad det heter så då kan det vara skönt att ha vanlig musik iaf..inte bästa anledningen men sådär bra iaf. :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får ha mp3 och cd-spelare i våran skola.

Ungefär hela klassen har det på t.ex bilden, matten och läsning på svenskan. När man inte ska behöva prata får vi ha det, även på prov.

Det är lite dåligt, eftersom du kan spela in hela din historieläxa på 20 sidor på en Mp3-spelare, och sedan sitta och lyssna på den. Men detta förstår inte lärarna, vissa arbetar bättre med musik, därför ska man få ha det.

Ungefär samma på skolan jag går i...

Problemet är att alla håller på springa runt och låna ut dem till varandra hela lektionerna.

Ibland betalar dem för att få låna andras!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får ha mp3 och cd-spelare i våran skola.

Ungefär hela klassen har det på t.ex bilden, matten och läsning på svenskan. När man inte ska behöva prata får vi ha det, även på prov.

Det är lite dåligt, eftersom du kan spela in hela din historieläxa på 20 sidor på en Mp3-spelare, och sedan sitta och lyssna på den. Men detta förstår inte lärarna, vissa arbetar bättre med musik, därför ska man få ha det.

Men ingen i våran skola skulle (vara tillräcligt smart för att) lägga in ett historieprov i sin... :visslar:

Men det finns ju dem i klassen som fått sina konfiskerade på vissa lektioner...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...