ceco Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 när man ska göra ett rum och sen typ ha ett rum jämte hur gör man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Vartt laddar man new Gamemaker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vart man laddar ner game maker är www.gamemaker.nl besök gärna min habbo f*n site www.habbo-souls.reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Hur skapar man gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Hur skapar man gubbar? Man gör ett "obijekt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 hmm, coolt, har bara gjort spel i rpg maker xp och flash förut, och nott skumt "b-program" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 när man ska göra ett rum och sen typ ha ett rum jämte hur gör man det Gör ett till rum eller förstora rumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrandTheffyAuto Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Åååå, jag hatar alla N00b frågor. LÄS GAMEMAKER HJÄLP FILEN SOM KOMMER MED PROGRAMMET. Sluta fråga om saker innan ni läst hjälpfilen. Kan du inte engelska så använd inte gamemaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) Wow, sen när blev du proffs med gamemaker? Inte för att jag inte håller med men du blev medlem för typ 2 dagar sen och skriver redan som om du varit medlem i flera år, ta det lite lugnt. Föresten det där "LÄS GAMEMAKER HJÄLP FILEN SOM KOMMER MED PROGRAMMET. Sluta fråga om saker innan ni läst hjälpfilen." är ju citerat från forums.gamemaker.nl Redigerat 3 Juni 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrandTheffyAuto Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) Jaja, jag ertjänner. Jag kan inget om gamemaker, jag vill bara posta fler inlägg så att jag inte visas som "nykomling" i "Grupp:". Ändrat: Egentligen vill jag inte ens vara medlem mer, hur kan man ta bort sin användare. Redigerat 3 Juni 2005 av GrandTheffyAuto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.