Gun Guy Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag kan inte starta ett omröstar inläg varfördå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 bara admin kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 bara admin kan Moderatorer kan också. 1. Köp ett omröstningskort. 2. Starta ett nytt ämne. 3. Skriv frågan med svar i ämnet. 4. Skicka omröstningskortet med en länk till inlägget till Admin/Moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) 1. Köp ett omröstningskort. 2. Starta ett nytt ämne. 3. Skriv frågan med svar i ämnet. 4. Skicka omröstningskortet med en länk till inlägget till Admin/Moderator. du glömde en sak, man kan ju bli vip medlem oxå. Citerar admin(den HÖÖÖGSTE av dem alla): FuskaVIP ger följande: Grön färg på ditt namn i listan över person som är online En FuskaVIP-ikon vid dina inlägg 5 MB bifogade filer (1 MB normalt) Personligtfoto får vara max 20kB (10kB normalt) 5 sekunder mellan varje sökning (30s normalt) 500PM max (200PM normalt) Du kan starta omröstningar Du slipper floodkontrollen (45s normalt) Spela spel 200ggr/dag (50ggr normalt/dag) 5% rabatt i Affären 10000kB utrymme i gallerian (1000kB normalt) 500kB max per bild i gallerian (100kB normalt) Max 10st album i gallerian (1st normalt) Kan ladda upp film, max 5MB (normalt går det inte att ladda upp film) För att få fuska vip: SMS:a 72550: fuska vip NUMMER Ett sms kostar 20kr(+ ev. sms-taxa). edit: rättade till mitt lilla misstag! Redigerat 20 Februari 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Eller så SMS:ar man sitt medlemsnummer. ;) Annars blir ju jag Fuska VIP. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Och det vill vi inte. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 aj f*n... tänkte inte på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Citerar admin(den HÖÖÖGSTE av dem alla): Det är du som är hög som säger att admin är hög <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Skulle det vara på det sättet som jag tolkat att ni tolkat det ska det vara högaste. Admin är (högste) chefen på sidan & inte den med mest knarkproblem. :P (Antar jag iaf ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 just presis! (vad är det för stil att säga att admin har knarkproblem?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Högste och högaste är ju nästan samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Det är det vi har försökt komma fram till att det INTE är samma sak. #21 kom med en bra förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.