Hoppa till innehåll

Webbläsare


nico

Rekommendera inlägg

ja gör det!

 

en nackdel med FF är att inte t.ex. google toolbar fungerar.

eller jo, fast bara i engelsk version.

 

denna sida verkar ha lite firefox problem, det går inte att infoga något när du svarar på vissa saker. just nu kan jag inte infoga något!

 

ingen som gillar Netscape, Opera, AvantBrowser eller någon liknande uppstickare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är lite lat idag och orkar inte översätta det till svenska så jag hoppas alla kan engelska. Om ni inte fattar så kan ni fråga mig så kanske jag översätter till svenska.

 

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...edUpFireFox.txt

 

 

Översätt! *Tänker på FFs nästa version* (Om det kommer någon men det måste det ju nästan göra!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firefox, när man väl har vant sig så är den oslagbar =)

 

nico: Varför ska du ha Google Toolbar? POPUP blocker finns inbyggt samt för att söka så fyller du bara i det du skall söka på i rutan brevid adressfältet och trycker på enter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anledningen är att jag söker ganska mycket på nätet, och på många sidor är det svårt att hitta det man sökt efter, därför kan jag nästan inte leva utan färgmarkering av det jag sökt på. det är nog den största anledningen, förut, innan jag bytte till FF, fanns många anledningar, men nu är färgmarkeringen nästan den enda orsaken. plus lite småsaker...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte ens gå in i playahead med firefox asså man kan inte se vilka bilder som helst i Internet IE är bättre.Jag installerade FireFox och tog bort så fanns Popup blockeraren kvar :)

Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...