nico Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ja gör det! en nackdel med FF är att inte t.ex. google toolbar fungerar. eller jo, fast bara i engelsk version. denna sida verkar ha lite firefox problem, det går inte att infoga något när du svarar på vissa saker. just nu kan jag inte infoga något! ingen som gillar Netscape, Opera, AvantBrowser eller någon liknande uppstickare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 men orka google toolbar..att gå in på www.google.com e 100 ggr bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Firefox.. Snabbare och bättre. Men kör mest IE ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Jag är lite lat idag och orkar inte översätta det till svenska så jag hoppas alla kan engelska. Om ni inte fattar så kan ni fråga mig så kanske jag översätter till svenska. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...edUpFireFox.txt Översätt! *Tänker på FFs nästa version* (Om det kommer någon men det måste det ju nästan göra!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 ja kör ie och avant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Firefox, när man väl har vant sig så är den oslagbar =) nico: Varför ska du ha Google Toolbar? POPUP blocker finns inbyggt samt för att söka så fyller du bara i det du skall söka på i rutan brevid adressfältet och trycker på enter ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 anledningen är att jag söker ganska mycket på nätet, och på många sidor är det svårt att hitta det man sökt efter, därför kan jag nästan inte leva utan färgmarkering av det jag sökt på. det är nog den största anledningen, förut, innan jag bytte till FF, fanns många anledningar, men nu är färgmarkeringen nästan den enda orsaken. plus lite småsaker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) Man kan inte ens gå in i playahead med firefox asså man kan inte se vilka bilder som helst i Internet IE är bättre.Jag installerade FireFox och tog bort så fanns Popup blockeraren kvar :) Redigerat 21 Februari 2005 av 12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 ladda ner ett tillägg som heter "IE view" lr nåt sånnt, då kan man högerklicka och välja att visa sidan i IE. någon mer som laddat ner adblock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Jag röstar på mozilla, firefoxs storebror med inbygd emaiklient Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 IE för FF vägrar spela upp RAM filer på nätet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 IE för FF vägrar spela upp RAM filer på nätet -.- Hur ofta stöter man på RAM filer? Jag har aldrig sett nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg