ouagadougo Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag har sett en film där Mewtwo gör nån konstig attack som tydligen ska kallas "Soulbreak". Den gjorde den här vanliga attacken på höger/vänster + B, men helt oväntat så fastnade Bowser i honom och kunde inte göra nåt. Är det nån som kan förklara lite mer om den här attacken, som har lyckats med den själv eller så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Hm, det var ingen vidare förklaring (den är säkert jättebra men jag förstår den inte). Kan du länka till sidan där du såg denna film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 eller skriva lite mer detaljerat, jag fattar inte riktigt vad du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag har sett en film där Mewtwo gör nån konstig attack som tydligen ska kallas "Soulbreak". Den gjorde den här vanliga attacken på höger/vänster + B, men helt oväntat så fastnade Bowser i honom och kunde inte göra nåt. Är det nån som kan förklara lite mer om den här attacken, som har lyckats med den själv eller så? menar du när man greppar tag om fienden och kastar iväg honom sedan? d där man gör med Z knappen lr va d här någe nytt grejs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Förklara lite bättre kanske man förstår :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag vet inte riktigt hur han gör, men han gör den här attacken med sidan + B på bowser nästan exakt samtidigt som båda blir träffade av ett rött skal. Sen beter sig Mewtwo som om hans sköld hade gått sönder och Bowser bara hänger där i Mewtwo. Och efter att Mewtwo har hämtat sig så funkar han som vanligt, men Bowser hänger fortfarande kvar. Och det är inte ett vanligt grepp. Det såg faktiskt mest ut som en bugg. Länka till sidan kan nog bli svårt, för det var en kompis som visade den filmen för mig, han ladda väl förmodligen ner den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Det låter isåfall som en bugg. att bowser fortfarande sitter fast och skadades(?) låter som ett ordentligt fusk eller en solklar bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 en bugg tror jag, för om det varit ett fusk skulle fler sett det. den kan ha varit en fejk med filmen också, det e ganska troligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 stod han bara still när han hadde fastnat på mewtwo isf en bugg eller så var den filmen gjord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag skulle tro, att han gjorde en specialattack, som gör så att man håller fast motståndaren och kan attackera medan man håller tag i motaståndaren... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag skulle tro, att han gjorde en specialattack, som gör så att man håller fast motståndaren och kan attackera medan man håller tag i motaståndaren... tror inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Förmodligen visste personen som gjorde detta vad som skulle hända eftersom han/hon gjorde en film av det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg