Hoppa till innehåll

Ssbm Mewtwo


ouagadougo
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har sett en film där Mewtwo gör nån konstig attack som tydligen ska kallas "Soulbreak". Den gjorde den här vanliga attacken på höger/vänster + B, men helt oväntat så fastnade Bowser i honom och kunde inte göra nåt.

Är det nån som kan förklara lite mer om den här attacken, som har lyckats med den själv eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har sett en film där Mewtwo gör nån konstig attack som tydligen ska kallas "Soulbreak". Den gjorde den här vanliga attacken på höger/vänster + B, men helt oväntat så fastnade Bowser i honom och kunde inte göra nåt.

Är det nån som kan förklara lite mer om den här attacken, som har lyckats med den själv eller så?

 

menar du när man greppar tag om fienden och kastar iväg honom sedan? d där man gör med Z knappen lr va d här någe nytt grejs?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt hur han gör, men han gör den här attacken med sidan + B på bowser nästan exakt samtidigt som båda blir träffade av ett rött skal. Sen beter sig Mewtwo som om hans sköld hade gått sönder och Bowser bara hänger där i Mewtwo. Och efter att Mewtwo har hämtat sig så funkar han som vanligt, men Bowser hänger fortfarande kvar.

Och det är inte ett vanligt grepp. Det såg faktiskt mest ut som en bugg.

 

Länka till sidan kan nog bli svårt, för det var en kompis som visade den filmen för mig, han ladda väl förmodligen ner den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...