Gäst Soffan Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag e kille å min favvo färg e rosa de e mäktigt Peace brother... -_- Couldn't said it better myself... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 rosa e ok, så länge det inte går till överdrift..... tycker mer om blått ingetligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Pojkar, pojkar, nu är ni offtopic... Uss nej, inte pang-pangspel. (moget sagt, jag vet). Jag brukade säga pangpangspel förr. Gillade det inte då... Men nyligen har jag börjat lira CS, fast än så länge är jag rejält dålig. Hehe. Annars kör jag rätt mycket rollspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag är kille... hmm.. flera jag inte visste var tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Ja e kille och e glad för det. Det e klart att det finns tjejer som gillar att spela TV-spel eller data! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Har säkert sagt det för: Jag är tjej! Och jag älskar Tv-Spel mest av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Och jag är en Yoshi =)..... Nä jag e en kille ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag är en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) Och jag är en Yoshi =)..... Nä jag e en kille ;) En Yoshi? I så fall är jag en katt, så det så! Redigerat 14 Maj 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.