Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Hahahaha..grisögon..Men alltså,alla verkar lyssna mer på Oden än på mig,så läs! Om du försöker att uttrycka dig på ett bättre sätt skulle folk ta dig på större allvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jokinen.. Den där killen, är en invandrare av många. Alla ungdomar använder inte knivar mot män, som inte ger dom pengar. Hur kan det då fungera på t.ex Rosengård ? Och i deras egna hemland ? Jo, för att det inte finns några svenskar. De stör sig på svenskarna, och antingen är dom bara avundsjuka eller så har vi gjort någonting mot dom. De skriker inte "Din mamma f*n överviktig" utan anledning. Nej, de vill någonting. Vad dom vill vetifan, jag bryr mig inte. Men det beror knappast på att dom bara är så. Det finns säkert invandrare som bara är så, men dom inte hela bunten efter det. Jag vet inte vad ni fått för syn av invandrare, i eran stad, förmodligen förortsgäng. Här har vi dock jävligt schyssta invandrare, och några av mina kompisar är turkar, kurder, albaner. Det är inget fel med dom, eftersom dom är kompisar med oss svenskar. När jag började på min högstadieskola, så hamnade jag i en korridor där invandrargängen hänger till, dom skrek ungefär: "Ey, mannen, du är min kompis !". Jag ignorerade dom, tyvärr. Istället för att bli hans vän, blev jag hans ovän. Och för det hatar han mig, överdriver sina uttryck. Var kompis med dom istället för att ignorera dom, och skit i vad dom säger. Dom överddriver sina uttryck, och dom menar för det mesta inget illa. Dom inte hela bunten invandrare för de förortsgäng som du råkat ut för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) Gillar ni också när datorn cpar järnet ? ;) Redigerat 4 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ärligt atalat mellan mjök..flytta till agrabha om du é så emot sverige, om du skulle sett vad som händer påmin skola skulle du va lika patriotisk som jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Haha. Det var nästan den bästa idag, patriot, du ? Det är ju du som är emot Sverige, för att vi har så mycket invandrare. Själv är jag för invandring, och jag kallar mig inte patriot. Jag tycker Sverige ligger bra på invandrar sidan, vi skulle gärna haft mer. Och du är kritisk. Haha. Flytta väck från Sverige ? Nej. Jag gillar Sverige och invandring. Så varför f*n ska jag flytta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag äslkar sverige men hatar inavndring. Samma sak som jag gillar USA men inte deras styresätt lika mycket, så ta ditt brottsling älskande arsel och stick från vårat land!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 fuel: åk till ex irak o råna lite folk och slå ner några ungdomar så blir allt jämt o bra alla e nöjda o vi slipper din patetiska rasse/nasse propaganda.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Nåja. Orka dig Fuel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 fuel om du tycker det är dåligt med muslimer i svergie så bomba dig själv så kan slippa dom men på ett annat sett går det inte föresten är din bild ett av hitlers kors :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 föresten är din bild ett av hitlers kors :angry: Men du Fuel du har redan 4 varningar.. måste vi verkligen ge dig en till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 invandrare ska ha samma rank som vi det är bara vi himmla svenskar som klantar till det. Det är vi som hela tiden retar dom och liknande föresten så har hip hop inget att göra med detta jag gillar hip hop jätte mycket men bara för det så är inte jag nån himmla kriminelsnubbe.Det värkar som att alla förutom vissa som mellanmjölk jag alla moderatorer och dom som alla här känner till som inte är rasister typ jag trodde inte fuska var nåt rassist ställe det är jätte tråkigt att höra alla skylla på invandrare HELA tiden vi svenskar är dumma mot dom då får vi s*it tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Alltså, jag vet att det kan vara svårt mellanmjölk,men försök ta ur huvudet ur ditt arsle och kolla på storstäderna,och läs i nyheterna. Enligt SD: kriminalitet P.g.a invandrare 79% svenskar 21& Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg