Hoppa till innehåll

Invandrare-kriminalitet

Gäst Fuel

Rekommendera inlägg

Happ. Kul med fakta. Å andra sidan, så är 21% av brotten genomförda av svenskar. Svenskar är också brottslingar.

Och invandrare får bo i Sverige. Vilket ni verkligen inte kan ändra på (Som jag sagt femtioelva gånger den senaste tiden).

Som sagt, kul med fakta, Fuel. Men seriöst bryr jag mig inte alls. Invandrare är människor, människor kan bli folk. Folk kan bli arbetare. Arbetare kan bli framgång. Om invandringen bara skulle öka, skulle mer bli gjort. Fler jobb skulle finnas. d

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

:angry: fuel jag tycker det är onödigt att du gör så många såna här trådar och vad är det för fel på muslimer om du tycker muslimer är dåliga då kan jag ju säga att kristna som DU är dåliga och rasistiska :angry:

Redigerat av $£!F
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaså,har vi kommit till irak och slått sönder busskurer,rånat tanter o.s.v? Nej just det ,det handlar om filkets gärningar,och araber och kurder /msulimer är ett bråkigt folk,,,d bara e så..jag känner iaf ingen svenska som flytt till sverige, bosatt sej i ett omrdåe där det bara bor svenskar och tykat sej mot turkarna,nej,ni invandrare visar inte vördnand när ni får bo här! f*n,va glada att ni slipper krigen i era hemländer..otacksamma muslimer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur kommer det sig att svenskar får åka till usa och du säger att muslimer inte får åka till svergie haha där blev du knäckt (men jag menar bara fuel :angry: ) för min mamma flyttade hit för att det var krig i irak och du tycker muslimer ska dö i krig eller hur?! :angry:

Redigerat av $£!F
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får ju en annan syn på invandrare när dom sjunger sånt i rapp-låtar fast jag tror inte dom är mer kriminella för det , dom kanske har det svårt hemma(Dåligt med pengar och sånt) så dom kanske tar beslutet att bli kriminella för det , om dom är mera kriminella , men annars tror jag dom inte är mer kriminella , NEJ!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte rasist eller Nazist, men ibland börjar man undra när man hör så mycket skit på tv som invandrare gör.

Det finns både bra och dåliga invandrare. Dom som kan sköta sig och följa Sveriges lagar och regler är det ju inget problem med. Men dom som bråkar förstör m.m har inget här att göra i huvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...