Escain Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 @KaseN^ Njea, jag har inget emot svenska munt.NP. Den första och andra texten som lästes, de böckerna har jag läst! xD Tredje texten var skum. Sen har min klass inte hunne längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Alla rätt på de nationella prov vi haft :P vi har haft eng och sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 @ Draghon, Jaja, kanske för att du läser böcker, men det gör inte jag ofta vilket gör att allt man kan får plats i ett nötskal. Jag hade inte läst en enda som dom hade på våra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 niorna gör väl de nu, springer rundor och ränner i korridoren. väsnas mer än vanligt. jätteroligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jahopp, så har man gjort nationellt i Matte A nu... Antar att flera här har gjort det också. Själv har man gjort allt i Engelska, inget i Svenska och idag skriftligt i Matte A. Oerhört kul, särskilt den sista uppgiften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag har bara muntliga i engelskan kvar nu. Det ska nog gå bra för typ alla i klassen kan mer än läraren :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag har fått reda på vad jag har fått för betyg på dom nat. proven, asbra i engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag fick en röd och 2 gula och resten gröna :gitarr: Jag fick rött på en sak när man skulle bygga ett hus med hjälp av några pappersbitar :bah: och det var inte direkt ett prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Haha, blev klara med alla delar idag :P Gjorde A1 i matte >_> 4g, 3vg -.-; Hade iof IG varning i engelska förut och till min beundran så fick jag VG sammanlagt på nationella i engelska :/ Men jag har iaf fått minst G i alla nationella :-DDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 @Ragnarök Lyllos, jag har fortfarande inte gjort munligt matte NP. ): Har fått VG på alla prov jag gjort, förutom sv.läs. MVG och muntligt eng. G. Sen var jag EN YNKA poäng från MVG på eng.läs. ARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ida gjorde jag ett nationelt prov f*n vad det pirrar tänk om man inte klara det klara ni det? Jag gjorde det för ca 2 veckor sedan....Hann inte med hela NP-provet i matte dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Har gjort alla hade 2 fel genom alla prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.