Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 klart jag skulle hellre dö än ha homosexuella föräldrar... min familj ser väldigt mycket ner på homosexuella och ja, jag är uppfostrad att också göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 klart jag skulle hellre dö än ha homosexuella föräldrar... min familj ser väldigt mycket ner på homosexuella och ja, jag är uppfostrad att också göra det... Borde man inte få "välja" sjäv om man skall vara homsexuell, Vad skall du göra gå ut och säga till dem gå ha sex med en kvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 iför sig så hade man hatt homo föräldrar hela sitt liv så hade man nog tyckt att det var naturligt. jag sa så bara för att jag har bögfobi men om man växte upp med såna föräldrar så hade jag nog inte hatt bögfobi. jag diskuterade detta med min mattelärare och han sa att det inte var naturligt men han sa också det bästa jag hört från han på länge och han sa att alla har olika åsikter vilket stämmer bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 klart jag skulle hellre dö än ha homosexuella föräldrar... min familj ser väldigt mycket ner på homosexuella och ja, jag är uppfostrad att också göra det... orkar inte ens svara, det är vad jag sagt hela tråden jag är emot homosexualitet, och de borde inte få välja osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 jag undrar hur det skulle se ut på kvartsamtal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 just det , det skulle vara helt sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Kvartssamtal? :huh: Va fasiken pratar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Utvecklingssamtal, som det förövrigt heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 som sagt skulle jag hellre dö än ha homo föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 som sagt: det skulle du inte säga om du haft homoföräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 exakt, där klämde du till honom som ett kaviarpaket i dörren hos farmor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 vad snackar du om mobboffer. sluta snacka skit. jag skulle visst säga så om jag ahde homoföräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.