Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Kvartssamtal? :huh: Va fasiken pratar ni om? Dem ser på saken som om 2 pappor/mammor är med på kvartsamtalet och så.... Själv så har jag inget emot homosexuella, fast tanken tycker jag däremot är vidrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 vad snackar du om mobboffer. sluta snacka skit. jag skulle visst säga så om jag ahde homoföräldrar nej troligtvis inte...men men du får tro vad du vill, det är bara du som blir lurad ingen annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 vad snackar du om mobboffer. sluta snacka skit. jag skulle visst säga så om jag ahde homoföräldrar Nej, precis... Alla barn brukar på så vis alltid se upp till sina föräldrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jo, om jag skulle haft såna föräldrar skulle jag nog gillat dem som jag gillar dem jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 vad snackar du om mobboffer. sluta snacka skit. jag skulle visst säga så om jag ahde homoföräldrar Ja, det hade jag också gjort....Huvudsaken man har föräldrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 mm många skulle bli överlyckliga om man fick 2 pappor som föräldrar. tänk bara på de barn i världen som saknar familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 jag tror vi är fixerade av vad vi tycker och inte vad barnen tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Där sa du något bra och tänkvärt!!! Du verkar smart. Zdravo jag är ärlig nu.Det var min personliga åsikt jag uttryckte och jag upptäckte att du redan hade skrivit samma sak för två månader sen. Det var inte för att fjäska jag skrev utan för att jag vill uttrycka min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Ja, jag vet. Jag var också ärlig. Jag har läst dina inlägg i olika trådar och jag tycker att de är kloka. Jag kommer inte ens ihåg att jag har skrvit det ;) Det inlägget står i början av den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag tror vi är fixerade av vad vi tycker och inte vad barnen tycker. Jo i och för sig, men vi kommer ju påverka våra barn mycket också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag tror vi är fixerade av vad vi tycker och inte vad barnen tycker. Mina föräldrar påverkar inte mig i alla fall.Gör dina det capone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 De säger ju en hel del, i alla fall min farsa. Jag blir inte påverkad. jag är snäll :P men min storebror blir för påverkad <_< (Xade). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.