Gäst ymphinorx Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 homosexuella ska få lov att skaffa barn tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Alla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 undrar hur marks och gardells barn blir i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Alla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll. jaså inte? alla barn har ju rätt till en MAMMA och en PAPPA... förstår mig inte riktigt på såna som tycker som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Alla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll. Det enda du försår är la hur dålig regering Sverige har och du vill bara göra den sämre genom att stödja moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jag bryr mej inte om de kn#l## eller skaffar barn, det är deras problem -_- :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Alla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll. hahaha, så du tror att det blir sämre om moderaterna vinner... det kommer bli det bästa som hänt sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 undrar hur marks och gardells barn blir i så fall. Vad jag menar är att de ska ha möjligheten att adoptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 varför då? hade du velat haft 2 pappor... tycker det är helt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Capone det beror på att de du känner som är rassar är som du, utseendemässigt. DÄRFÖR är de trevliga mot dig. Om DU INTE vore den du är, utan en invandrare eller liknande, hade du inte tyckt som du tycker nu, då skulle de vara förjävliga mot dig. Jag är en snäll rasist... Jag HATAR!!!! myggor :\ det är inget fjortishatar.. typ aszå jAg haTar dig jÄvL4 bitCh Utan riktigt HAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 varför då? hade du velat haft 2 pappor... tycker det är helt fel! Vaddå?Det är väl inget fel på att ha två pappor. Var klämmer skon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 varför då? hade du velat haft 2 pappor... tycker det är helt fel! Exakt. Vet inte vad ni snackar om ni som tycker det är fel med homosexuella. Det är fullt diskrimenerande att ni skriver sådant strunt som ni gör. Enligt min åsikt ska ni behandlas från och med nu lika lite som koskit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.