Gäst ymphinorx Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Det är ju tamejfan äckligt att se två bögar stå att hångla på stan.. Men jag tycker att homosexuella ska få adoptera, de är ju också männsikor så varför skulle inte de få göra samma saker som de "normala" Men det är lika äckligt att se ett hetrosexuellt par hångla tycker åtminstonde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Det är inte äckligt att hångla alls :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Många barn utsätts för mycket värre saker (svält, sjukdomar) än att ha två pappor/mammor. De skulle vara glada om de fick chansen till ett nytt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Det är inte äckligt att hångla alls :( nej det är myspys :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 klart de e mysigt o hångla me nån man tycker om. Har skrivit längre bak i den här tråden o står fast vid det. Håller me Peris~ E det bättre att dö än att ha 2 pappor/mammor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Det är inte äckligt att hångla alls :( Jag sa aldrig att jag tyckte det var äckligt att hångla men att jag tycker att det är äckligt att se på andra personer som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Okej, felforumulerat av mig. Hångel är inte äckligt alls, varken att göra, eller att titta på.. :rolleyes: Men palla smygglutta på par som hånglar :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Det berors på hur långt hångel går, själv står jag inte och kikar på par som slickar varandra i örat och masserar varandras fötter http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/tard.gif Nåja. Skåningen: Nä. Inte att dö. Dö vill jag inte göra trots jag har 2 pappor eller 2 mammor, men jag skulle däremot inte vilja vara född. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Det berors på hur långt hångel går, själv står jag inte och kikar på par som slickar varandra i örat och masserar varandras fötter http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/tard.gif Nåja. Skåningen: Nä. Inte att dö. Dö vill jag inte göra trots jag har 2 pappor eller 2 mammor, men jag skulle däremot inte vilja vara född. Hur kan du säge så överhuvudtaget?Du har aldrig haft två pappor/mammor så du vet inte hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Nej det vet jag inte, men jag vill inte heller ens försöka. Två utav samma sort får gärna skaffa barn, men inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Håller me MeM, ja skulle själv heller inte vilja ha 2 föräldrar av samma kön. Men om jag hade vart ett fattigt gatubarn nånstans, så jo då hade man nog gärna haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ja, det är det jag menar! Om man bara får ett par föräldrar så skulle många barn bli överlyckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.