Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella

Slasktratt

Rekommendera inlägg

Gäst ymphinorx

Det är ju tamejfan äckligt att se två bögar stå att hångla på stan..

Men jag tycker att homosexuella ska få adoptera, de är ju också männsikor så varför skulle inte de få göra samma saker som de "normala"

Men det är lika äckligt att se ett hetrosexuellt par hångla tycker åtminstonde jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Det är inte äckligt att hångla alls :(

Jag sa aldrig att jag tyckte det var äckligt att hångla men att jag tycker att det är äckligt att se på andra personer som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det berors på hur långt hångel går, själv står jag inte och kikar på par som slickar varandra i örat och masserar varandras fötter http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/tard.gif

Nåja.

Skåningen: Nä. Inte att dö. Dö vill jag inte göra trots jag har 2 pappor eller 2 mammor, men jag skulle däremot inte vilja vara född.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Det berors på hur långt hångel går, själv står jag inte och kikar på par som slickar varandra i örat och masserar varandras fötter http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/tard.gif

Nåja.

Skåningen: Nä. Inte att dö. Dö vill jag inte göra trots jag har 2 pappor eller 2 mammor, men jag skulle däremot inte vilja vara född.

Hur kan du säge så överhuvudtaget?

Du har aldrig haft två pappor/mammor så du vet inte hur det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...