Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 aaarg, orka läsa ett så långt inlägg.... kan nog gissa vad det står, och ni vet vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jokinen: Du vet ju inte om det är så att alla föds homosexuella, och att uppväxten gör så att man blir heterosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Alla föds heterosexuella... homosexualitet är nåt man utvecklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det är nog ganska svårt att avgöra vilken sexuell läggning ett nyfött spädbarn har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Nej, alla spädbarn är lagda åt hetero hållet vid födseln. homosexualitet är inget naturligt, utan något man utvecklar själv... eller drabbas av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det du säger är en av teorierna men det finns inget bevis på att det är sant forskning om det området är i gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag är och kan kalla mig homofob, och jag skäms för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 jag är stolt homofob. jag kommer inte acceptera homosexualitet så länge jag lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Du vet inte vad Homofob betyder, Fobi = Rädsla HomoFobi = Rädlsan för Homosexuella Homofob= En som är rädd ör homosexuella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Du vet inte vad Homofob betyder, Fobi = Rädsla HomoFobi = Rädlsan för Homosexuella Homofob= En som är rädd ör homosexuella. Homofobi kan också vara starkt ogillande av homosexuella, oavsett motiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Kollade upp det :/ Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Du vet inte vad Homofob betyder, Fobi = Rädsla HomoFobi = Rädlsan för Homosexuella Homofob= En som är rädd ör homosexuella. exakt, det är vad jag är. Men hur kan man skämmas över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.