Escain Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Sexualiteten har man när man föds, heterosexualiteten. Sedan drabbas man av en sjukdom (homosexualietet) Jag är självklart heterosexuell och genomgick puberteten för ett antal år sen... Spädbarn är asexuella, dvs att de inte bryr sig om sexuallitet när de föds. Jisses, har du sett någon kåt unge under 2 år eller?! Jag tvivlar på det. Småungar har inget intresse för sexuella förbindelser när de är små, därför är de asexuella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Nej, de beter sig inte som att de är sexuella, men alla barn blir automatiskt heterosexuella när de växer upp om inte något går jävligt snett... DVS, de får en skada som ändrar till homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Nej, de beter sig inte som att de är sexuella, men alla barn blir automatiskt heterosexuella när de växer upp om inte något går jävligt snett... DVS, de får en skada som ändrar till homo dina åsikter är inte automatiskt fakta bara för att du tycker så. det finns efterforskningar på ämnet som du kanske borde kolla upp. men du behöver inte tycka om det för det. men kom inte och påstå grejer! det verkar ändå inte vara någon idé att argumentera med dig, det kanske är du som har fått en skada under uppväxten som gjorde dig till homofob? för ett sånt förakt för en viss företeelse är sjukligt. tror inte du är tillräckligt påläst för att uttala dig, du bara försöker få dina åsikter att se ut som fakta. och du är jävligt envis! men det är jag också, och jag vet vad jag snackar om. till skillnad. och hur gammal sa ni att han va sa ni? "gått igenom puberteten för ett antal år sen"? då måste han alltså vara en bra bit över tjugo. Städade bort ditt andra inlägg och lade till texten här. //epaaj Redigerat 27 Oktober 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Xade säger att han är 18... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Xade säger att han är 18... 18? Han råkade nog lägga till 8:an på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Sexualitet är något som inte börjar utväcklas förren man kommit in i puerteten, Att man bli homosexuell eller inte är ungefär som om man skulle gilla gröt eller inte, Tycker du sånna som inte gillar gröt har en hjärnskada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Det är en helt annan sak. Och även OM nu det skulle vara så att man utvecklar sexualitet (märk OM) så är homosexualitet den sexualitet som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Och det är HELT! fel att tycka om blå färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Och det är HELT! fel att tycka om blå färg. And on that note, we cue the music. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Det är en helt annan sak. Och även OM nu det skulle vara så att man utvecklar sexualitet (märk OM) så är homosexualitet den sexualitet som är fel. f*n jag måste vara helt knäpp i huvudet men är det inte du som har hjärnskadan? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Mujo: man kan inte gilla vad man tycker om. detta är allvarligare. man TYCKER inte att homosexualitet är fel. Det ÄR! fel. NesseN: nej, jag är heterosexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Du vet att det finns fler än en sorts hjärnskada? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.