pollenallergi Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jaha... starka ord av en liten pojke. Men jag anmäler ändå. Kom igen, håll er till ämnet. Men alltså, lilla vän. Du hatar kvinnor vilket framgår i feministtråden, du hatar män som framgår i den här tråden. Vad i h*lvete är du själv? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Finns faktiskt sådana som är en blandning.... annars gissar jag på en ekorre :P (observera nu att jag skojade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jaha... starka ord av en liten pojke. Men jag anmäler ändå. Kom igen, håll er till ämnet. Han kanske är asexuell? And that doesn't nessecary have to be a joke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jaha... starka ord av en liten pojke. Men jag anmäler ändå. Kom igen, håll er till ämnet. Kvinnor ska man vara tillsammans med, de ska vara hemmafruar och inte karriärskvinnor. Det är min åsikt PS. ser att du blivit varnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men vem f*n är inte det ? Varför kan inte kvinnor göra karriar ? Är de mer korkade en män ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ja tror faktiskt de är det. Dessutom passar de bäst i hemmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ja tror faktiskt de är det. Dessutom passar de bäst i hemmet Hjärtligt välkommen till 2000-talet Xade! Jag trodde verkligen att det inte fanns unga människor idag med sådana åsikter, men du gör mig mörkrädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag tycker det, har alltid tyckt så och kommer alltid tycka så... så borde det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag tycker det, har alltid tyckt så och kommer alltid tycka så... så borde det vara Jag antar att du inte har några tjejkompisar... Du tycker att alla ska ha svindyra märkeskläder. Vad är poängen med märkeskläder för en hemmafru? Man får ju ändå inte visa upp sig för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Kanske har några paradise hotel tjejer som han umgås med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Kanske har några paradise hotel tjejer som han umgås med.... Jamen de ska ju också vara hemmafruar enligt Xade... De är ju av kvinnligt kön = de är inte värda ett skit i hans ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Okej då. Om min frun nu desperat vill vara hemma fru (notera lustigheten) så kommer jag ju inte tvinga henne att arbeta. Det är hennes beslut om hon vill jobba eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.