Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 men vet fortfarande inte vad jag ska tycka egentligen.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag tror homosexualitet är en läggning och inte en sjukdom så därför ska dom ha samma rätt som alla andra och visst barnen dom adopterar kommer kanske bli mobbade men för att nånting ska gå igenom så måste ju nåra ta första steget så är det med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink: Kommunister och feminister med?? :blink: Alla är ändå inte lika mycket värda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink: Vad är det som är så fel på feminister så att dom inte ska bli kallade människor(jag är inte feminist). Visst det finns vissa feminister som tycker män är bara ett djur och kvinnor borde ha störst makt och det är fel men det finns även feminister som vill ha samma rätt i samhället och jag ser inget fel med att dom vill leva på samma vilkor som män. Det här är 2000 talet och kvinnan har alltid behandlats sämre en män men nu är vi så civeliserade så det borde ta ett slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nej, det ska vara som det alltid varit! Det ska inte ändras! ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 så då vill du bo i grottor och vandra runt naken då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Va? vad snackar du om... jag vill bara att mannen ska ha det bättre än kvinnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Varför om du var kvinna skulle du då inte vilja att du skulle bli behandlad lika. Kvinnan är precis lika mycket värd som mannen utan nån av dom så kan inte liv skapas därför ska båda behandlas lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Va? vad snackar du om... jag vill bara att mannen ska ha det bättre än kvinnan Eftersom du inte vill att något någonsin skall förändras så borde allt vara som det var när vi männsikor kom till... Var inte så jäkla konseratisktisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Va? vad snackar du om... jag vill bara att mannen ska ha det bättre än kvinnan HAHAHAHA! Lol till 190% Guggo? Du är ockå konservatist! Ju blåare desto konservativare, och du vet väl att moderaterna är blåast i riksda'n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Visst. Men Xade överdriver VÄLDIGT mycket, med sin konservatsim. Han vill ju för f*n ha 1800-tal.... Och ja jag är moderat. MEn igentligen skulle jag villa kalla migsjälv en liberalkonservatist. Eftersom liberalerna har en hel del kvicka ideér också. fanken vet om jag inte skall konvertera till fp... Men jag håller mig till moderaterna tillsvidare. De har många bra ideér de också. Och i vissa frågor är Kd blåast. Dessutom gilder alla mot mitten, till en grå sörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Alla som hejar på folkpartiet, kd och kanske centern borde rösta på moderaterna, för de är de ända som kan slå sossarna, och KD, FP och Centern vill väl hellre ha moderaterna än sosarna i makten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.