Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 fattar inte att man kan tycka att skolan är rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 fattar inte att man kan tycka att skolan är rolig... Vem tycker det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Vete f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) att man lär sej saker är roligt men inte klasskamraterna som bara mobbas hela tin.... jag tycker de är kul att gå i skolan! :D Redigerat 4 Mars 2005 av Selkic_Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 det är ju as kul att hänga med sina polare på rasten och lära sig nya saker hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Skolan är kass Det ända som är kul är att förstöra för andra och va med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 skolan är kul för det mesta. men vi har för många låååånga raster och för lite att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jo, skolan är kul ibland. I alla fall på gymnasiet. Men tyvär är rasterna för långa och man har en j*vla massa läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 åhh, en till med hål i schemat! vi har upp till 1,5h lunch 3 dagar per vecka, och vissa dagar nästan lika mycket lektion som rast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 I skolan lär man sig mycket onödigt över årskurs 6 så man kunde slutat då Jag tycker att det är segt att hänga med sina "kompisar" på rasterna, så jag fattar inte hur folk kan tycka det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Det är väl att de som vill gå i skolan törstar efter Kunskap, inte lika mycket som jag själv ^_^ Men några lektioner längtar man faktiskt till då man kommer till skolan. Engelska, Svenska, SO och Matte lektionerna är de timmarna jag gärna vill sticka till istället för Slöjd och sådant. Många har sina egna smaklökar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Bra sajt RowyN ^_^ Att hänga med polarna eller klappa till någon*löst* är ju f*n det roligaste man vet :lol: Har en snubbe i vår klass, var vänner förut men nu är vi ovänner, han slår mig alltid på smalbenet. Sist drog han i så j*vla hårt att hela knäet började blöda. Men skolan är förstås tråkig.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.