Autobahn Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Hay! Det vore absolut roligt ifall ni alla kunde berätta om era kärlekar. Det kan vara en första kyss eller den man är kär i, ja vad som helst. :student: Min största kärlek är då min dator ;) Gav den en puss på ALLA HJÄRTANS DAG!! *skojjar* Skärpning nu~ Jag har varit kär i en tjej som heter Josephine(Jossan) i typ 1 och ett halvt år. Första kyssen var nog med Camilla(skitsööt tjej). Vi typ kysste varran 40ggh då, inte en enda kram lol.. Nu, över till er B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har varit kär i en tjej som heter IIIary (uttalas Iliary) men hennes farsa fick jobb i stockholm så hon flyttade :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jobbigt ;) Jag hatar när tjejer dumpar eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har varit kär i en tjej som hette linnea fast jag är inte det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag är ihop med en som heter johanna och igår så hånglade vi (låg och kramade och pussades med kläder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 lol jäpp!lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har det kosntigaste förhållandet:min x tjej har jag dumpat och hon fattar inte att jag har det jag skriker flera gånger:JAG HAR GJORT SLUT! hon bara babblar på om typ älskling,du e cool osv jag tror att hon försöker förföra mig hon har tragit upp tröjan och visat (får man säga det på fuska?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag har haft en tjej som heter jenny jag fick min första kyss andra dagen vi var ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 varför? dom tycker det är roligt när man hånglar! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag har haft en Tjej men hon var typ feg :( Jag skulle typ pussa hon en gång då typ vände hon sig om :P Men sen var jag ihop med en vi tittade på film hela dagarna och hållde hand :) Men hon var lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.