neVah Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 orkar inte citera... men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!! det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!! hon går runt och frågar: -HEJ!!! VAD SKA DU GÖRA IDAG?? O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så... sedan när man pratar om kärlek med henne... tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!! hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!! EXAKT den 16:e april 2005 kl 16.10 Citera
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 dans me en iallafall. De e grymt kul å dansa fågeldansen lr va tycker ni? Citera
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Skrivet 16 April 2005 Fågeldansen :huh: Dansar endast tryckare på discon.. Kanske langar upp några pers i en ring runt mig och dansar Breakdance. :P Citera
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 orkar inte citera... men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!! det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!! hon går runt och frågar: -HEJ!!! VAD SKA DU GÖRA IDAG?? O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så... sedan när man pratar om kärlek med henne... tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!! hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!! Inte farligt om den andra, tjej eller killen, har lite större mage, men om man är tjock överallt då.. ;) Om du fattar vad jag menar. Är hon så tjock eller? :P Citera
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Skrivet 16 April 2005 Shark: Han sa väl inte att tjejen hade stor mage :huh: eller? Citera
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 Ja, just det Poison. Läs noga nu för det här är viktigt. :student: Citera
Autobahn Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Skrivet 17 April 2005 Oppps! Sorry.. Jag reagerade inte på "feeeeeeeeeeeeeeeeet" :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.