neVah Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 orkar inte citera... men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!! det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!! hon går runt och frågar: -HEJ!!! VAD SKA DU GÖRA IDAG?? O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så... sedan när man pratar om kärlek med henne... tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!! hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!! EXAKT den 16:e april 2005 kl 16.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 dans me en iallafall. De e grymt kul å dansa fågeldansen lr va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Fågeldansen :huh: Dansar endast tryckare på discon.. Kanske langar upp några pers i en ring runt mig och dansar Breakdance. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 orkar inte citera... men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!! det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!! hon går runt och frågar: -HEJ!!! VAD SKA DU GÖRA IDAG?? O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så... sedan när man pratar om kärlek med henne... tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!! hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!! Inte farligt om den andra, tjej eller killen, har lite större mage, men om man är tjock överallt då.. ;) Om du fattar vad jag menar. Är hon så tjock eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Shark: Han sa väl inte att tjejen hade stor mage :huh: eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 ne men fet. läs riktigt poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Ja, just det Poison. Läs noga nu för det här är viktigt. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Oppps! Sorry.. Jag reagerade inte på "feeeeeeeeeeeeeeeeet" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.