Hoppa till innehåll

Kärlek Mm


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Antaglingen e han 10 år o ska kaga sig o säger att han druckit.. (Sprit antaglingen -.-?)

Ni som nu bara vill ta på tjejerna, gå o ta på 2 bollar o känn er nöjda.

 

Kärlek e väll ändå inte bara massa taffs? Kärlek kan väll vara att bara sitta o snacka eller att gå o hålla varran i handen o prata en söndags eftermiddag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bugar o bockar Vizz.

Men hur var det då att gå på en handbolls match me bruden din, va inte det härligare än o stå o klämma på nåns bak? ;)

Vad jag menar e de flesta som börjar komma upp i tonåren blir små snusk, som sen när det kommer till kritan o det inte bara e snack längre så vågar dom knappt kramas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bugar o bockar Vizz.

Men hur var det då att gå på en handbolls match me bruden din, va inte det härligare  än o stå o klämma på nåns bak? ;)

Vad jag menar e de flesta som börjar komma upp i tonåren blir små snusk, som sen när det kommer till kritan o det inte bara e snack längre så vågar dom knappt kramas.

 

Ja, det verkar vettigt vad du säger. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bugar o bockar Vizz.

Men hur var det då att gå på en handbolls match me bruden din, va inte det härligare  än o stå o klämma på nåns bak? ;)

Vad jag menar e de flesta som börjar komma upp i tonåren blir små snusk, som sen när det kommer till kritan o det inte bara e snack längre så vågar dom knappt kramas.

 

HA skaffar du en brud åt mig så....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

Antaglingen e han 10 år o ska kaga sig o säger att han druckit.. (Sprit antaglingen -.-?)

Ni som nu bara vill ta på tjejerna, gå o ta på 2 bollar o känn er nöjda.

 

Kärlek e väll ändå inte bara massa taffs? Kärlek kan väll vara att bara sitta o snacka eller att gå o hålla varran i handen o prata en söndags eftermiddag.

 

ööööhh 10 nnnej men däremot 15

 

och förresten var det inte sprit det var fucking j**** redbull,

jag fick nämeligen en stark allergichock och åkte in te akuten säger vi

 

 

april, april sent april skämt men det är ju fortfarande april men jag är 15

Redigerat av volvotobben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...