Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vet inte om jag är ihop med en tjej nu. Orkar inte ens fråga, hon är kär i halva plugget så. Hon har väl 50 pojkar på alla håll. Sen finns det en j*vla massa jobbiga flickor som hänger efter mig hela tiden. Man får ju kuta runt som en galning för att slippa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Orka fixa tjej nu....det finns ändå inga snygga metalbrudar på min skola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 haha.. Nej. Orka. Dom kostar tid, pengar och uppmärkssamhet. Har viktigare saker för mig än att småfjäska får tjejer.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Sen finns det en j*vla massa jobbiga flickor som hänger efter mig hela tiden. Man får ju kuta runt som en galning för att slippa dom. Objections Overrules.... Ska man tro eller icke tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Sen finns det en j*vla massa jobbiga flickor som hänger efter mig hela tiden. Man får ju kuta runt som en galning för att slippa dom. Det stämmer nog tror jag..MeM verkar var en attraktiv man :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) Hahaha.. ^^. Jo, det stämmer, Rowyn. Jag har mina fangirls, det är drygt.. -_- Redigerat 13 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag e ihop med en som heter Lisa... fast vi är särskilt blyga... det endavi gör är att smsa och chatta på datorn... många tycker att vi passar bra ihop... alla vet om det och dem vill att vi ska göra något... asså, hångla då... jag hade chansen o kyssa henne en gång... men jag var för blyg... men b¨da vill d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Hahaha.. ^^. Jo, det stämmer, Rowyn. Jag har mina fangirls, det är drygt.. -_- Jag blev genast avundsjuk :lol: Men jag förstår nog... Trots att det aldrig händer mig. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det är rättså trist när det är tjejer man inte alls tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Faktiskt.. :). Berätta för oss om dina romanser ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Haha, jag kan förstå varför killar har så svårt med sånt här...:D ...Fast, iof, jag har ingen erfarenhet av sånt här överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jag har hatat tjejer i hela mitt liv men jag skaffa en förra veckan :blink: fatter ej varför <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.