neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) [oroa dejji nte...du hittar någon snart... :D men 4 stycken hänger efter mejj bara för att jag e bra på grejer och för att de kan samla status genom att va ihop med mejj... en av dem e clara som jag har snackat om... :( FÖRLÅT FÖR DUBBELPOST JAG TRODDE JAG TRYCKTE PÅ ÄNDRA PÅ DET INLÄGGET DÄRUPPE MEN JAG HADE VISST TRYCKT PÅ SVARA ISTÄLLET!!! F'LÅT!!!! Redigerat 3 April 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 [oroa dejji nte...du hittar någon snart... :D men 4 stycken hänger efter mejj bara för att jag e bra på grejer och för att de kan samla status genom att va ihop med mejj... en av dem e clara som jag har snackat om... :( FÖRLÅT FÖR DUBBELPOST JAG TRODDE JAG TRYCKTE PÅ ÄNDRA PÅ DET INLÄGGET DÄRUPPE MEN JAG HADE VISST TRYCKT PÅ SVARA ISTÄLLET!!! F'LÅT!!!! Tack! :) Men det är ju bara gött att tjejerna hänger efter en? Tänk efter, hur många har sån tur att blir jagad av så många tjejer??http://www.my-smileys.de/smileys2/1_5.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/biggrinlove.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 inte många... menibland kan det bli lite jobbigt när det komemr flera stycken på en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Om det är såå jobbigt, då skulle du väl skicka över några??http://www.my-smileys.de/smileys2/1_5.gif' http://www.my-smileys.de/smileys2/2ar15smilie.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 jamen tänk dejj att du var bäst i klassen på basket eller nån annan sport... och då kommer några tjejer som vill bli ihop med dejj för att du e så bra på en viss sport och för att dem vill skryta för andra och samla ihop status... men samtidigt har du redan en tjej som du e kär i som ihop med... skulle du ha gjort slut med den tjejen och blivit ihop med dem andra då?? jag skulle inte tro d... det tänker allafall inte jag göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Håller med dig,så j*vla störande...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Tycker man att någon är "skitful" så har man en dålig framtid..dock är det väl ingen som förstår vad jag menar! :P skrev ju ett inlägg förut som handlade om det ^__^" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 "man ska inte döma allt på utseendet..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 jamen tänk dejj att du var bäst i klassen på basket eller nån annan sport... och då kommer några tjejer som vill bli ihop med dejj för att du e så bra på en viss sport och för att dem vill skryta för andra och samla ihop status... men samtidigt har du redan en tjej som du e kär i som ihop med... skulle du ha gjort slut med den tjejen och blivit ihop med dem andra då?? jag skulle inte tro d... det tänker allafall inte jag göra! Du behöver inte vara ihop med dem.. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 men DAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag blev ihop med en snygg tjej på fredagen sen på söndagen var det slut. det måste ha hänt på lördagen på festen hemma fast jag kommer inte ihåg något (måste sluta dricka så mycke) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.