nico Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 blir irriterad på den dåliga uppdateringen av affären. t.ex. står det att det finns 5 saker i fyndhörnan men det finn egentligen bara 3. dessutom står det att 0-20 mynt fylls på varje timme, vilket det omöjligen kan göra! det finns aldrig nåra sånna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ETT nytt per timme. ;) Gäller att vara på hugget. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Dem menar att 1 att 0-20 blanda fuskamynt fylls på varje timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 då förstår jag... men det är väl inte en så himla eftertraktad vara att det finns skäl till att bara en per timme fylls på? det finns ju många likadana fast de rör sig om större belopp. på denna kan man ju bara vinna max 11 mynt! men detdär man de 5 fyndvarorna tycker jag ni ska fixa... när vi ändå är igång; hur många hjul fylls på varannan vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 då förstår jag... men det är väl inte en så himla eftertraktad vara att det finns skäl till att bara en per timme fylls på? det finns ju många likadana fast de rör sig om större belopp. på denna kan man ju bara vinna max 11 mynt! men detdär man de 5 fyndvarorna tycker jag ni ska fixa... när vi ändå är igång; hur många hjul fylls på varannan vecka? Ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 blir irriterad på den dåliga uppdateringen av affären. t.ex. står det att det finns 5 saker i fyndhörnan men det finn egentligen bara 3. dessutom står det att 0-20 mynt fylls på varje timme, vilket det omöjligen kan göra! det finns aldrig nåra sånna kvar. Det finns fem men dem är dolda ;) 2 st är dolda för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 vilka har tillgång till de då? fuska vip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jaha va ska Admin med hjul till? köra till jobbet? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 men åhh! så själviskt :P vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag :P Första gången jag ser admin skriva: " :P " :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Klurigt, den brukar jag använda ofta. Kanske dock oftare i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.