NightMaker Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 super mario bros vart ägt av mig på totala tiden 2:47 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Wario Ware inc . mega party! Skitkort , ifall man kör story lr vade man ska säga :P ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Starfox adventures är lite för kort. klarade spelet på ung. 21 timmar :( För mig tog det runt 33 timmar... 32 timmar spenderades i Darkice Mine.... En liten problemlösnings-grej mitt framför ögonen på mig.... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 mkdd & harry potter & fången från azkaban Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Wind waker, är långt men känns kort, tycker iallafall jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Star Fox: Assault är för kort :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 mario party(vilket som helst :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Starfox adventures är lite för kort. klarade spelet på ung. 21 timmar :( fattar inte ett sk1t på det, ska sälja det på tradition... annars tycker jag Bionicle spelet är kort, klarade det på en timma plus att det suger gånger 300 (ska sälja det också självklart xD xS x) x/ ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnusmedb Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 luigis mansion är väääääldigt kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 luigis mansion o starfox är ju askorta, men spelar aldrig typ så jag har inte klarat dom än... Alla som säger att MKDD är för kort är på grund av att det är mer av ett multiplayer spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 fö länge sen spelade jag buionicle 2 det tog mig 1 tim och 12 min att spela ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 super monkey ball är grymt kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg