Gäst Red_fox Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Är det nån som spelar starwars battlefront här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag lånade det av en kompis för ett tag sedan.... det är rätt sköj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Spelar det varenda dag!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 En fråga kan man va en gubbe me lassersvärd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag lirar det.. (men på pc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 En fråga kan man va en gubbe me lassersvärd? jag har klarat ut det (tror jag det stod typ You have conqured the galax, hittar inte så bra på spelet) och har inte fått varit nån Jedi, har bara haft han på mitt lag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag spelar inte det, men har testat. Jag har aldrig varit någon större Starwars fantast, brukar klaga på att Starwars spelen är alldeles för buggiga. Detta var dock något speciellt, ett bra spel. Men jag har som sagt inte det, men jag har spelat hos kompisar några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albinster Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 En fråga kan man va en gubbe me lassersvärd? Nej, man kan inte vara "en gubbe med lasersvärd" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag spelar stw battlefront. Varje dag typ, hela tiden. Kan vu spela online med varandra?, våre kul.:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg