Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Den har 2 i hastighet. Men det spelar nästan ingen roll. Därför att alla karts går typ lika fort ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 mm det e sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Men Bowser´s kart går ju extra fort. Den går snabbast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 men den har 5 i tyng och 1 i accerlation så den e klart sämst (vad jag tycker ialafal )den e så fett och har dålig accerlation så den e inget vidare alla bilar e typ lika snabba ju så det spelar ingen roll om den har 5 i snabbhet den har ju ändå sämst i accerlation och vikt plus att bilen sur så bred ut PS: det enda som e bra med den är själva collheten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Nej, det tycker inte jag. Om man åker på vägen fint utan att åka utanför banan så går det grymt bra. Han är ju Superbra på att tackla mig av vägen. Han lyckas iallafall iband. Mest på bron i Dino Dino Djungle. För där blir jag jämt tacklad och flyger ner i vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Om man slår 1.14 på baby park så får man Special Ghost. Den har jag fått. Nu vet jag hur man får superstart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 har nån här fått double dash???? synd att man måste va två för att få det men hur mycke måste man ha på luigi's raceway för att få special ghost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 VAD ÄR DET FÖR NÅT ASSO LUIGIS RACEWAY :D:D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 elr den kanske hette luigi's circuit men asså de e den första banan i mushroom cup.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Har man inte det där double dash från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 joo jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Kan nån svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg