Karata Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 vadå menar ni hur man får luigi's circuit den har man från början.... fast ja får väll hoppas att de inte e de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Har man inte det där double dash från början. Kan nån svara på min fråga tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 vadå vet du inte va Double dash e i så fall: de e en turbo som man får i början genom att båda spelarna måste trycka på A på samma gång och du får man en super turbo (man måste va två på samma kart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 först¨r du nu ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 vadå srev du till samus Aran??? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Tack nu vet jag vad det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 vadå srev du till samus Aran??? :? japp det gjorde jag men åter till ämnet vilken battle skort tycker ni e roligast t.e.x shinebatle eller ballon batle men själv tycker jag bo-bomb battle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 vad är battel skort :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 själv tycker ja bomberna e roligast :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 vad är battel skort :?: asso om du möter en eller flera polere och kör battle så finns det 3 olika battle skorter du kan köra och dom baattle skorterna är shine = att man ska hålla en stjärna så långt det gåt bo-bomb= att man ska skuta bomber på varandra ballon = e att man ska ta lådor och det som finns i lådorna ska man sjuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 min lista: 1.Bob-omb (inte bob-bomb) 2.Ballon (en gammal klassiker :wink: ) 3.Shine (Trist att bara åka ifrån/jaga hela tiden :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 jag har exact samma lista så jag behöver ej skriva den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg