yoZhi Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 okej, men kan vi ta d här i pm så vi inte spammar för mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Tråden är till för att hjälpa varandra. Så de kan inte kalla oss för spammare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 jag vet, men kan vi ta d imorrn ska gå och lägga mig nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Nej när du klarar Alltour Cup får du Mirrot Mode. Då måste du klara Star cup på mirror mode för att få Petey Piranha och King Boo! Vilken Svårighetsgrad på All Cup Tour????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 På 150cc om du undrar hur man får Mirro Mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Egentligen så heter den All Cup Tour och på Mirror Mode så är allting Spegelvänt.Har någon av er fått Luigi´s Mansion??? alltså Battle Mode Banan,inte Spelet. ja har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 jag håller på att skaffa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Egentligen så heter den All Cup Tour och på Mirror Mode så är allting Spegelvänt.Har någon av er fått Luigi´s Mansion??? alltså Battle Mode Banan,inte Spelet. ja har den Jag med spelet är jätte lätt man varvar det efter 2 dagar. pust, suck :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 men det är kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Egentligen så heter den All Cup Tour och på Mirror Mode så är allting Spegelvänt.Har någon av er fått Luigi´s Mansion??? alltså Battle Mode Banan,inte Spelet. ja har den Jag med spelet är jätte lätt man varvar det efter 2 dagar. pust, suck :frown: knappast po två dagr (ioförsej det bror på hur bra man är ) men asso ni som inte har köpt det än så söäger jag bara några saker DET BÄSTA MED SPELET ÄR:valdigt roligt finns noginge bätre spel ialafal vad jag tycker. DET SÄMSTA MED SPELET ÄR: asso man kllarar det för snappt om man e bra på det jag klarra et på 3timmar kan man säga asso hur ätt som jhelst och battle e inte lika roligt som på 64 men annars så garanterar jag KÖÖÖÖPPP DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 så nu har jag all cup tour lr vad den nu heter :) men ska jag klara all cup tour på 150cc för att få mirror mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Det är dumt att man inte får något när man klarar All Cup Tour på 50 cc eller 100 cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg