nico Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 den senaste tiden har ju tusentals anmälningar kommit in mot antipiratbyrån. dessutom har ju deras sida attackerats så de fick stänga ner den. vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Typ ganska rätt. De förstör för oss och vi förstör för dem :P Nejmen, har ingen direkt åsikt. Kanske lika bra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Det är rätt åt dem...men ändå inte. Tryck ner dem! Ge tillbaka med samma mynt. Nu när de har börjat dra in kronofogden börjar det gå för långt. Gillar inte deras metoder alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 De ska ha samma rätt som vi har när det gäller att hacka datorer, vilket dom har gjort för att desperat få tag i musikfiler. De har även tagit skärmdumpar på våra Skrivbord på datorn. Läste om en kille som tagit privata snuskbilder av sin flickvän och lagt som Wallpaper, då bryter dom mot lagen. Privatporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag tycker Antipirat byrån ska sluta försöka få bort allt P2P t.ex.. Det kommer aldrig gå.. Slöseri med tid.. De borde försöka få bort de mer organiserade piratkopierarna som säljer piratkopier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag tycker de gör rätt....personer som bryter mot lagen ska få sitt straff. Sen att metoderna är lite halvskumma är en annan sak. Men tänk så här, polisen finns ju för att sätta fast brottslingar, de har (ifall de får tillstånd) rätt att slå in folks dörrar för att ta fast brottslingar. Antipiratbyrån gör samma sak fast de slår in folks brandväggar istället. Så min åsikt är som sådan att de gärna får hacka folks datorer om det innebär att det tar fast en person som brytit mot den nya upphovsrättslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) Håller på Oden..De förstör för oss och vi förstör för dem! 1 fråga också...vad är deras hemsida? (De förstör för oss och jag förstör för dem) Redigerat 17 Mars 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 deras sida är www.antipiratbyran.se tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Rätt åt dom tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Japp , jag ska bomba deras mailbox med mail så dom har sidan nere hela tiden och uppmana folk att göra det mer :) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag tycker de gör rätt....personer som bryter mot lagen ska få sitt straff. Sen att metoderna är lite halvskumma är en annan sak. Men tänk så här, polisen finns ju för att sätta fast brottslingar, de har (ifall de får tillstånd) rätt att slå in folks dörrar för att ta fast brottslingar. Antipiratbyrån gör samma sak fast de slår in folks brandväggar istället. Så min åsikt är som sådan att de gärna får hacka folks datorer om det innebär att det tar fast en person som brytit mot den nya upphovsrättslagen. Antipiratbyrån har ingen rätt att att hacka folks datorer. Det bryter mot svenska lagar. Visst får polisen göra husransakan ibland men då måste de ha speciella tillstånd som endast poliser kan få. APB är inte poliser och ska därför följa ALLA lagar precis som vi måste. Vi får inte hacka, de får inte hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Nuförtiden är det ju bestämt att vi får ladda hem hur mycket spel, program, musik och film vi vill :). Det hörde jag senast idag.. Alltså, APB var inte tillräckligt framgånsrika för att det ska bli lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.