Gäst 12 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Dem är inte ute för att ta fast personer utan dem vill stoppa hela källan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Piratbyrån suger, klart man ska ladda ner om man vill!! Inget kan iaf stoppa mig :P men edt hela e så löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 APB kan egentligen inte göra mer än att be oss snällt att köpa de saker vi vill ha. Vad händer egentligen när folk åker dit? Inget! Alla som ännu inte åkt dit kommer fortsätta. Förresten, varför skulle man börja köpa film och musik bara för att man åkt dit? Då har man ju betalat en stor summa pengar i böter och har inte råd att köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Piratbyrån suger, klart man ska ladda ner om man vill!! Inget kan iaf stoppa mig tongue.gif men edt hela e så löjligt tror du har missat en sak... de som är EMOT nerladdning är Anti-piratbyrån. Piratbyrån vill i princip det motsatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det skummaste av allt är väl att de kan ta en enkel skärmdump och använda dem i rättegångar.. Jag kan ju för f*n göra en sån fake i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Piratbyrån suger, klart man ska ladda ner om man vill!! Inget kan iaf stoppa mig tongue.gif men edt hela e så löjligt tror du har missat en sak... de som är EMOT nerladdning är Anti-piratbyrån. Piratbyrån vill i princip det motsatta. <{POST_SNAPBACK}> oj då jag menade ANTI såklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ingen jävel som kommer bry sej. Inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Dagens stora i-landsproblem heter iaf Pontén i efternamn, det är helt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Dagens stora i-landsproblem heter iaf Pontén i efternamn, det är helt säkert. Word.Så sant, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ingen jävel som kommer bry sej. Inte jag iaf. vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Flera hackars skulle bestämme en tid som de ska hacka antipiratbyråns sida på. När sidan är uppe igen skulle en massa personer bomba dom med mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 bra, bomba sönder dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.