Blemma Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nogon som har haft kvarsittning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nej, men jag kunde ha haft. Kom 15 min försent een gång Men som tur var har vi så att man får en varning först och sen Kvarsittning andra gången man kommer försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nej har ej haft, men våra lärare hotar bara med att ge kvarsittning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Ja, det har jag haft ett antal ggr. Fast sista året (förra året) på högstadiet tog dom bort kvarsittningar på våran skola. Så då hade ingen det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 har faktiskt aldrig haft det... jo, en gång i tvåan eller nåt... vi hade någon vecka när man skulle vara med en viss klasskompis som man inte brukade umgås med. han jag skulle vara med ville spela pokemon (eller vad f*n det nu var, det var ju typ 6 år sedan...) en bit bort från skolgården. så det var därför jag kom för sent... liksom 70 % av resten av klassen iofs :visslar:... på vår skola får man en prick om man kommer för sent, och när man har 3 prickr får man kvarsittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag får typ kvarsittning varje dag för jag gör saker som är imot reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Som vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Nä. Det har jag aldrig haft, men jag har använt mig av det frivilligt någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag tycker man inte ska få ha kvarsittning -_- Men vi har det ändå :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag får bara kvarsittning för jag altid sticker från den hahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 en gång hade våran klass varit rätt så tjatig så hela klassen fick 15 min kvarsittning så alla missa bussen utom jag för jag cycklade till skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 en gång hade våran klass varit rätt så tjatig så hela klassen fick 15 min kvarsittning så alla missa bussen utom jag för jag cycklade till skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.