Hoppa till innehåll

Kalle Anka


Bure^
 Dela

Rekommendera inlägg

kalle äger fett

 

premmar oxå me min lille brasa men han tar alla saker inte för att jag bryr mej men han läser dom inte så det e typ som om jag premma ensam för jag brukar ge alla saker till han i alla fall :cool:

 

 

och det e väl klart att Don Rosa e bäst :lol:

Redigerat av devilgirl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Förut var jag serietidnings samlare =P. Jag har runt 1000 Kalle Anka & CO tidningar tror jag. Därav nästan alla 70:talare och en från 1952. Allt ligger i förrådet förutom en pärm med alla god bitar. Brukar alltid ligga en hög under nattduks bordet men brukar aldrig läsa numera. Förr kunde jag sitta en held dag och bara läsa serie tidningar. Själv tycker jag att serierna får lägre och lägre standard. Favorit i repris brukar alltid vara bäst. Men toppen serien i Kalle måste ändå vara när dom under en period hade "Joakims liv" eller vad den hette.

 

Som sagt så brukar det bli dom äldre Kalle tidningarna jag läser. Fast jag måste säga att jag läser mer Fantomen. Dock så är 91:an min största favorit!

 

 

**900 serietidningar säljes kontakta mig**

Redigerat av frezy_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...