wildwolf Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) kalle äger fett premmar oxå me min lille brasa men han tar alla saker inte för att jag bryr mej men han läser dom inte så det e typ som om jag premma ensam för jag brukar ge alla saker till han i alla fall :cool: och det e väl klart att Don Rosa e bäst :lol: Redigerat 15 Mars 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Mellanmjölk Jag läser också Kalle Anka på Toan :P :P Int så konstigt det tar så änge för dig på toan :blink: Nu har jag fått svar på det.Kalle anka tidningar äger. Men jag premmar inte men jag har några tidningar och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Gjorde det för ett decenium sedan... Men har självklart kvar dem ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Förut var jag serietidnings samlare =P. Jag har runt 1000 Kalle Anka & CO tidningar tror jag. Därav nästan alla 70:talare och en från 1952. Allt ligger i förrådet förutom en pärm med alla god bitar. Brukar alltid ligga en hög under nattduks bordet men brukar aldrig läsa numera. Förr kunde jag sitta en held dag och bara läsa serie tidningar. Själv tycker jag att serierna får lägre och lägre standard. Favorit i repris brukar alltid vara bäst. Men toppen serien i Kalle måste ändå vara när dom under en period hade "Joakims liv" eller vad den hette. Som sagt så brukar det bli dom äldre Kalle tidningarna jag läser. Fast jag måste säga att jag läser mer Fantomen. Dock så är 91:an min största favorit! **900 serietidningar säljes kontakta mig** Redigerat 13 April 2005 av frezy_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag är nog den enda som tycker mest om Carl Barks serier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det tror jag inte stämmer Snake. Visst jag föredrar Don Rosa mest men han är ju inspirerad av Carl Barks. Carl Barks ligger högt upp på min lista av bästa serietecknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Snake du har fel jag tycker att hans e bäst ;) don rosa när han ritar ser de så gammalt ut :P Redigerat 28 Mars 2005 av holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 han e bra men gillar fortfarande Don Rosa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Har prenumererat sedan ett år tillbaka. Don Rosa serier äger, gillar att leta DUCK på första bilden. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Carl Barks är nog "typ" EN av mina favoriter i alla fall. Har ingen särskild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ja, kalle är bra har en del tidningar hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Baranoi - Ja, det är kul att leta han D.U.C.K men han har blivit mer slapp med tiden och gömmer dom inte så väl (eller är jag för bra :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.