Salzalada Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Och kanske mer än en snabbare sida, om vi har mycket tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 En investerings har gjorts och ni lär märka av dem i form av att sidan ev. blir lite snabbare men framförallt stabilare såfort vi får www4 i bruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Låter trevligt, inget kul med en popup att en server är nere, den kommer alltid när man skriver. Idag är det www2. Kan du inte exkludera de som är nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Nja så lätt är det inte. Vi kör inte lastbalansering på det sättet utan funktionerna ligger splittrade istället. Går en server ner så går funktionerna på den servern ner. Sidan fortsätter att fungera men kan uppföra sig knasigt eftersom funktionen inte fungerar som den skall. Detta under förutsättning att huvudservern är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Nya servern (www4) uppe nu.. Förmodligen så leder detta till att sidan blir något snabbare men framförallt stabilare. Detta kostar oss dock en hel del pengar så vi får hoppas att SMS-tjänsterna och annonserna på sidan ger tillräckliga inkomster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Har Fuska.se något post- bankgiro ? Om man skulle få sätta in en summa pengar för att hjälpa till ? Förhoppningsvis så skulle någon skänka en hundralapp någongång.. Jag skulle iallafall göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Finns inget förnärvarande tyvärr :( Som det ser ut just nu så har vi endast ett vanligt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag gör så gått jag kan för att stödja Fuska.se ... Minst 20kr i månaden för fuska vip iaf.. Admin, kan du inte skaffa ett post-giro konto då ? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag gör så gått jag kan för att stödja Fuska.se ... Minst 20kr i månaden för fuska vip iaf.. Admin, kan du inte skaffa ett post-giro konto då ? =D Jo problemet är bara att det har en årskostnad på 250kr och det känns ju lite dumt då jag inte tror det är allt för många som vill sätta in pengar? Vad tror ni annars om PayPal eller Paynova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 det kan funka. för de som har det är det ju bra. sponsorer eller nåt då? eller en annan idé: om något företag betalade för att få fusk och recensioner till sina spel inlaggda på förstasidan för spelfusk. när det gäller recensioner tror jag faktiskt några skulle se det som bra reklam och slå till. hur mkt "tjänar" fuska per vecka/månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 PayNova eller PayPal är omständigt. Om ni har ett vanligt konto så duger ju det. Jag skulle väl sätta in någon hundralapp då och då. Ge oss ert kontonummer så ska vi se.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Det finns nu möjlighet att föra in pengar på ett bankkonto hos Skandiabanken: 9150-747.044-6 eller 91507470446 som ni skriver när ni betalar in via internetbank. Ange medlemsnummer ifall ni betalar in så vi ser vem du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.