Hoppa till innehåll

Stora Serverproblem

admin

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst henke37

Låter trevligt, inget kul med en popup att en server är nere, den kommer alltid när man skriver. Idag är det www2. Kan du inte exkludera de som är nere?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja så lätt är det inte. Vi kör inte lastbalansering på det sättet utan funktionerna ligger splittrade istället. Går en server ner så går funktionerna på den servern ner. Sidan fortsätter att fungera men kan uppföra sig knasigt eftersom funktionen inte fungerar som den skall. Detta under förutsättning att huvudservern är uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nya servern (www4) uppe nu.. Förmodligen så leder detta till att sidan blir något snabbare men framförallt stabilare. Detta kostar oss dock en hel del pengar så vi får hoppas att SMS-tjänsterna och annonserna på sidan ger tillräckliga inkomster.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör så gått jag kan för att stödja Fuska.se ... Minst 20kr i månaden för fuska vip iaf..

Admin, kan du inte skaffa ett post-giro konto då ? =D

Jo problemet är bara att det har en årskostnad på 250kr och det känns ju lite dumt då jag inte tror det är allt för många som vill sätta in pengar? Vad tror ni annars om PayPal eller Paynova?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan funka. för de som har det är det ju bra.

sponsorer eller nåt då?

eller en annan idé: om något företag betalade för att få fusk och recensioner till sina spel inlaggda på förstasidan för spelfusk. när det gäller recensioner tror jag faktiskt några skulle se det som bra reklam och slå till.

hur mkt "tjänar" fuska per vecka/månad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns nu möjlighet att föra in pengar på ett bankkonto hos Skandiabanken:

9150-747.044-6

eller

91507470446

som ni skriver när ni betalar in via internetbank.

Ange medlemsnummer ifall ni betalar in så vi ser vem du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...