ville10 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag ångrar bara en grej med att jag köpte det... Att jag inte köpte det tidigare! :P Grafiken var mycket bättre än vad jag trodde och designen var bättre. Jag tror bara jag märkt bra saker med den hitills. 2000 kr för den och super mario 64.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Klart jag ska köpa ett Nintendo DS eller inte köpa men önska mej det i present när jag fyller år ^_^ Och jag ska köpa de spelen Mario 64 ds, Final fantasy Crystal chronicles kanske nått annat men det blir vell senare på året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Men NDS och PSP är olika oxå :\ så skulle inte bedömma den ena efter den andra faktiskt många skillnader enligt mig i alla fall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Japp jag är också en stolt ägare av Nintendo DS! samma här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 nintendo duble screen e det bästa som har hänt i spel värden tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag ska lätt köpa ett Ds det ser skit häftigt ut ^_^ Men det är ganska dyrt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag vill testa en PsP först, och sen gemföra. Jag är säker på att PsP kommer ge bättre resultat. Därför köper jag hellre den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag ska lätt köpa ett Ds det ser skit häftigt ut ^_^ Men det är ganska dyrt ;) Psp är dyrare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag tycker frågan ska lyda så här fins det några missnöjda ds ägare för ds rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 nintendo duble screen e det bästa som har hänt i spel värden tycker jag "host" dual screen "host" jag har haft mitt DS sen 6/2/05 och jag är mega :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Ja DS äger.Jag vill bara att det ska komma ut fler spel till det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg