Thunder Whirl Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag har burnout 3 det är så roligt man ska krocka ut rivalerna o vinna racet. Takedown kallas det när man krockar ut rivaler men man måste akta sig för att krocka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 man kan kolla det själv i recensionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Burnout 3 är enligt tidningarna ett utav dom bästa bilspelen till Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det är inte bara det i tidningen i min spel värld också. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag har det me, det är skitbra men har tröttnat på det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag har det me, det är skitbra men har tröttnat på det nu OK. Vilka bilar har du låst upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag har need for speed underground 2 och man får ett demo på burnout 3 med. demot är kul, funderar på att köpa det ! är det värt det? håller det länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag och en kompis prövade samma demo för någon vecka sen. Det är ju sk*tkul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 om du ska låsa upp alla billar får du hålla på o spela typ 3 - 4 timmar om dan i 6 månader minst. Du kan typ inte trättna på det om du inte fastnar totalt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag och en kompis prövade samma demo för någon vecka sen. Det är ju sk*tkul :) Jag har också den demon.sk*tbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 har det också, och grafiken är riktigt vass. Det är bra att det blandas lätta och svåra banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Vilken bli srie har man på demon?? Super eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg