*REX* Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vad är det för något speciellt med DARIN,jag menar alla tjejer gillar ju honom,iallafall i min skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 För att vara ärlig så undrar jag med. Han är ju ful som gatan. O.o;; Känner en som skulle hoppa från en bro, om Darin skulle sagt att hon ska hoppa! O____O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Han ser ut som baksidan på en bus och sjunger som en bög fattar inte varför alla gillar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Nää,det är ju det jag säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Vet ej. Han låter ju som en kratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag har aldrig hört nån låt med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Köp hans platta så betalar du Money for Nothing :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Han e så j*vla ful enda låt som e bra e ju mony for nothing :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag tycker absolut inte om honom i alla fall, men det är ju många som gör det. Han kan ju inte sjunga och man kan ju inte säga att han är snygg. Jag tror att det är en mode grej att tycka att han sjunger bra och är snygg. Det är ju så världen funkar nu förtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.