Hoppa till innehåll

Mit Ds Låter


Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag beklagar din förlust :(

Det är ju synd att den inte tål snö...

Nå'n kompis berättade en gång (vet inte om man ska tro på det) att någon han kände hade kvar ett Gameboy Color-spel i sin ficka när hans mamma tvättade byxfickorna, och allt som förstördes var den lilla klisterlappen (ettiketten?) på kasetten!

 

 

Det måste ha varit jag... för jag hade mitt Pokemon Yellow i fickan då mamma tvättade, så spelet åkte ju in i tvätten den me... men efter jag testade de så fungerade de ju utmärkt... de enda som gick att anmärka på är att ettiketten var lite skrynklig...

 

Hade även en klasskompis som tappade sitt gameboy (Gameboy Pocket om jag inte minns helt fel..) i toan i skolan.. var där... och såg den ligga där i toan.. men de roliga var att han hade med sig de i skolan nästa dag.. och de fungerade finfint.. dock lite kondens under skärmen.. men de var väl PGA torkningen under natten..

 

Har även tappat mitt gamla gameboy i golvet c:a 150 ggr.. och de har hållt...

 

 

Sasuke kun:

 

Men har du provat att låta ditt DS torka ordentligt? för vad jag kan förstå så har de blivit en kortslutning nånstans i ditt DS..

 

prova att ta ut både spelet och Batteriet ur DS'et och låt de torka under nån natt, dock ej på element.. för touchscreen's är jättekänsliga när de gäller värme!

Redigerat av Thunder Dragon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...